Аналіз роботи школи за 2019/2020 навчальний рік та завдання на 2020/2021

Опубліковано: П'ятниця, 28 серпня 2020

Аналіз роботи
Комишанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №26 Херсонської міської ради
за 2019-2020 навчальний рік та завдання на 2020/2021.

 

Протягом 2019/2020 навчального року педагогічний колектив Комишанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №26 спрямовув свою роботу на реалізацію державної політики у сфері освіти, визначеної законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Концепцією реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року, іншими нормативно-правовими документами, та завдань, визначених рішенням серпневої конференції педагогічних працівників 2019 року і наказом від 06.09.2019 №167-Т по школі «Про підсумки 2018-2019 н.р. та завдання на 2019/2020 н.р.»

2019-2020- непередбачувальний сповнений викликами навчальний рік, коли всі учасники освітнього процесу вчилися новим форматам роботи та навчання, опановували дистанційний інструментарій, виходили за рамки своїх звичок і можливостей в умовах карантину. Але спільними зусиллями учасники освітнього процесу досягли певних позитивних результатів, а саме:

  • третій рік поспіль заклад є лідером серед ЗЗСО (І місце) по кількості переможців олімпіад, а в загальному рейтингу навчальних закладів міста другий рік посідає 8 місце серед ліцеїв , гімназій і спеціалізованих шкіл (І місце-спеціалізована школа № 30, ІІ - ліцей Мішукова, ІІІ - ФТЛ, ІV-спеціалізована № 24, V-гімназія №20,VI- №56, VII-гімназія №6, VIII-Комишанська зош№26)
  • Заклад продовжив роботу у проекті «Інформаційна грамотність», який здійснюється IRЕХ за підтримки Держдепу США і Міністерства закордонних справ Співдружності націй Великої Британії.
  • Долучились до унікальної соціальної програми «Healthy Schools: заради здорових і радісних школярів», який реалізувався Центром «SCR Україна» та Mondelez International Foundation. Школа була обрана для участі у програмі як найбільш мотивована серед 500 шкіл України.
  • Завершується будівництво нового корпусу початкової школи на 14 класних кімнат – мрія учнів, вчителів, батьків селища. Освітній процес буде здійснюватися відповідно до санітарного регламенту.

 Для задоволення потреб громади селища у закладі на 1 вересня 2019 року було сформовано 27 класів приступило до навчання 763 учні, на кінець навчального року - 760, що свідчить про сталий контингент здобувачів освіти. І на сьогодні вже подано 80 заяв до майбутніх перших класів. Навчання здійснювалося за денною формою (763учнів), індивідуальною формою охоплено 4 учні. Серед загальної кількості учнів 7 дітей з інвалідністю. У закладі створені рівні умови доступу до освіти для дітей незалежно від стану здоров’я, національності, мови спілкування, походження, соціального і майнового стану, а також інших обставин та ознак. Функціонувало 7 груп подовженого дня, але повністю задовольнити попит батьків на дану послугу ми не змогли за браком приміщень.

Право на безоплатну освіту забезпечується для здобувачів освіти за рахунок фінансування з державного та/або місцевого бюджетів у порядку, встановленому законодавством.

За період І-VІ місяць 2020 на виплату заробітної плати працівникам школи використано 5 192 291,99

На оплату комунальних послуг, які надавалися закладу за період І-VІ місяць 2020 року, спрямовано з міського бюджету - 211586,40 тис.грн.

Для організації харчування учнів реалізовано 281 792,31 тис.грн міського бюджету.

До початку нового навчального року в 2019-2020 році за кошти міського бюджету тривали роботи з добудови триповерхового корпусу початкової школи на 14 класів. Загальна вартість проекту 41млн.400 тис.грн. Створення локальної мережі доступу до Internet - 51,88399 тис.грн.

Концепція Нової української школи визначає принципи та ключові компоненти оновлення середньої освіти. Одним із таких компонентів є сучасне освітнє середовище, яке забезпечує необхідні умови, засоби і технології для навчання учнів. Ми діємо за принципом « Дитину навчає все, що її оточує»: створюємо універсальний дизайн кабінетів, організовуємо мобільні робочі місця.

На реалізацію проєкту „Нова українська школа” для облаштування освітнього простору для початкових класів (закупівлю дидактичних матеріалів, сучасних меблів, комп'ютерного обладнання та відповідного мультимедійного контенту) школа отримали одномісні парти - 89 одиниць, ноутбуки для вчителів -3, проектори-3, дидактичні матеріали, про що ми інформували на сайті закладу.

Учительський колектив - це 50 професіоналів, мотивованих на результативну роботу. Моніторинг якісного складу педколективу школи свідчить про те, що протягом останніх років спостерігається підтримка належного кваліфікаційного рівня педагогічних кадрів школи, зростання фахівців вищої та першої кваліфікаційної категорії.

Учителі щорічно беруть участь у професійних педагогічних конкурсах. Лауреатом конкурсу «Учитель року-2019» у номінації «Учитель початкової школи» стала Знахаренко Т.Ю. вчитель вищої категорії.

У зв’язку з прийняттям Закону України «Про освіту» актуалізуються завдання становлення нової професійної компетентності кадрів освіти, формування педагога нового типу і стилю професійної діяльності.

З цією метою у 2020 році атестувалось 9 педагогів за такими результатами: підвищили кваліфікаційну категорію – 3 вчителя, присвоєно педзвання «старший учитель» - 1, підтвердили відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії - 5 педагогів, з них 2 підтвердили – першу кваліфікаційну категорію, 3- вищу.

За результатами навчального року свідоцтва про повну загальну середню освіту отримають 31 випускник, із них 1 (проти 2) випускників нагороджено Срібною медаллю “За досягнення у навчанні”.

Свідоцтва про базову загальну середню освіту отримали 63 особи (проти 55), із них – 3 (проти 2) учнів отримали свідоцтво з відзнакою, що складає 5% учнів.

Профільність навчання

Заклад змінив профіль навчання у 2018/2019 навчальному році і вже 2 рік визначено філологічний профіль. Ефективність обраного профілю підтверджується перемогами учнів у ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з української мови - 3 переможці, у мовно-літературному конкурсі ім.Тараса Шевченка - 3 переможці, у конкурсі Петра Яцика - 1. Випускники успішно склали ЗНО з української мови, середній бал з української мови становив - 153,9

Водночас учні закладу продемонстрували і результативність щодо предметів, які наразі не вивчаються профільно: математика -14 переможців, 8 переможців – інформатика, 4 - хімія, що дає підстави для впровадження ще одного профілю.

Створення умов для формування інформаційно-комунікаційної компетентності в учнів.

Колектив школи постійно працює над розширенням застосування інформаційно-комунікативних та комп'ютерних технологій, розвитком в учнів  уміння працювати з різними джерелами інформації. Одним із напрямків роботи було вибрана платформа для дистанційного навчання MOODLE. В окремих класах було введено дистанційне виконання домашніх завдань з інформатики та фізики, і під час введення карантинних обмежень це дало змогу охопити навчанням більшість учнів та надати вчителям можливість дистанційної роботи.

У школі організована локальна мережа, як за провідною технологією, та і за технологією Wi-Fi. Всі навчальні приміщення підключені до мережі Інтернет зі швидкістю 5 Мбіт. У 2020-2021 навчальному році заплановано підключити школу до швидкісного Інтернету 100 Мбіт.

У кожному класі в наявності сучасний комп’ютер або ноутбук. Із 18 навчальних аудиторій 15 обладнано мультимедійними проекторами, у 5 встановлено інтерактивні дошки.

Шкільна бібліотека

Робота шкільної бібліотеки була направлена на забезпечення всебічної підготовки школярів до безпечної та ефективної взаємодії із сучасною системою медіа, формування у них медіа-обізнаності, медіаграмотності і медіа-компетентності відповідно до їхніх вікових та індивідуальних особливостей. Фактично сьогодні бібліотека для школярів – стала одним із самих доступних центрів медіа-освіти. А бібліотекар – медіа-бібліотекарем, який навчається сам, надає допомогу школярам, і який відповідає рівню бібліотекарів нового часу.

У 2019-2020 навчальному році було поліпшено матеріальну базу бібліотеки, придбано 4 кутових стола,бібліотечний фонд розмістили по периметру, у центрі зручні меблі– трансформери, які дають змогу працювати індивідуально, та за потреби зробити конференц-зал; є також інтернет-куточок та куточок для молодших школярів. Шкільна бібліотека має смарт-телевізор, принтер, комп'ютер та ноутбуки, що надає упевненого розвитку в опануванні медіаосвіти та медіаграмотності користувачам. Шкільна бібліотека має свою сторінку «Бібліотека» на сайті школи http://www.sch-26.ks.ua/for-student/library.html та власний блог «Читайка» https://chitaika26.blogspot.com/

На кінець навчального року кількість бібліотечного фонду – 20846 примірників: основний фонд складає – 7456 книг, фонд підручників -13390 документів. Поповнення бібліотечних фондів здійснювалось за рахунок бюджетних та позабюджетних коштів. Протягом 2019-2020н.р. в шкільну бібліотеку за позабюджетні кошти надійшло 214 примірників основного фонду; за бюджетні кошти - підручників 2,6,11 класів в кількості 1674 примірників. У 2020 році за рахунок благодійних коштів бібліотека підписала 13 періодичних видань.

Основні показники 2019-2020н.р.: читачів – 815, відвідувань - 2527, книговидача – 11826.

Всі класи забезпечені підручниками на 100%, окрім 4, 7- 75%. Забезпеченість підручниками 4-х класів по предметам: українська мова – 47%, літературне читання – 50%, основи здоров'я – 57%, я у світі – 50%, англійська мова – 94%, інформатика – 100%, математика – 94%, природознавство -96%. Забезпеченість підручниками 7-х класів по предметам: геометрія -74%, українська література -75%, англійська мова -74%, біологія -74%, всесвітня історія -54%, історія України -38%, географія – 61%, основи здоров'я – 61%, українська мова – 61%, хімія –100%, зарубіжна література - 94%, алгебра – 100%, фізика – 100%, інформатика -0%.

Протягом 2019-2020 н.р. було переведено бібліотечний фонд на УДК (універсальну десяткову класифікацію) з ББК (бібліотечно – бібліографічної)

В рамках Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек «Бібліотека Нової української школи – простір для освітніх можливостей кожного учня» проведено 11 активностей. (Читацький марафон «Читаємо без зупинки», День бібліотворчості «Читаємо, малюємо, граємо», Фотоконкурс «Я і моя улюблена книжка» та ін.), а протягом року були проведені 12 бібліотечних уроків,

заходи, спрямовані на підвищення інформаційної культури читачів: «Пригоди у контенті ввічливості» Бібліотечне медіа-заняття 8 клас, «Інформаційні джунглі» -медіаурок 7 клас, «Медіапрдукти в шкільній бібліотеці» - 9 клас та ін.

Для популяризації читання та розширення світогляду учнів бібліотека презентувала виставки: «Безпека в інтернеті», «Зимовий книгосвіт», «Герої не вмирають», «За здоров'ям і для здоров'я», «З любов'ю до рідного міста», «Книга та комп'ютер – грані», «Зимові історії», «Книжковий листопад», «Спортивна книга – спортивним читачам», «I love read», «Мій улюблений світ без насилля» та ін. (14 заходів).

Протягом року шкільна бібліотека брала участь в Обласному інтелектуальному турнірі «Ігри патріотів Херсонщини» (міський тур - диплом ІІ, диплом ІІІ ступеня). Отже, шкільна бібліотека на сьогодні є інформаційним та дозвілевим центром, центром творчості та розваг, центром самоосвіти та саморозвитку.

Створений освітній простір сприяє тому, що на 25% покращується успішність у дітей, до такого висновку прийшли вчені Британії, а досвідчені вчителі і освітній простір мотивують учнів до результативності в навчальному процесі.

Враховуючи виклик цього року, який торкнувся кожного,-загальнонаціональний карантин, освітній процес з 12 березня по 31 травня здійснювався дистанційно. Організація навчання в режимі on-line здійснювалася через платформу MOODLE на сайті закладу, з використанням сайтів «На урок», «Всеосвіта», а також VIBER, ZOOM. На даний момент вчителі працюють над створенням бази відеоуроків на наступний рік у зв’язку з пандемією.

  І результати роботи і навчання у незвичних для всіх умовах за 2019-2020 навчальний рік є такими:

у 1-2 класах здійснювалося формувальне оцінювання, про що учні отримали свідоцтва досягнень.

 У травні 2020 року учні 2 класів отримали свідоцтва досягнень, у якому були зазначені такі показники: значні успіхи мають – 11 уч. – 12%, помітний прогрес – 54 уч. – 57%, мають результат з допомогою учителя – 30 уч. – 31%.

Це свідчить про засвоєння програми, про успішне завершення другого та першого року адаптаційного періоду навчання.

Серед учнів 3-4, 5-10 класів, які були оцінені за підсумками І семестру, січня-березня 2020 року і результатів дистанційного навчання, мають

  • високий рівень –     65 учнів;
  • на достатньому навчаються –     204 учнів;
  • середньому –     275 учнів;
  • початковому –     немає.

Успішність становить - 100%

Учні 4-х, 9-х класів були звільнені від державної підсумкової атестації.

Випускники 11 класу на підставі Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо окремих питань завершення 2019/2020 навчального року», прийнятого Верховною Радою України 18червня 2020 року, теж були звільнені від державної підсумкової атестаії у будь-якій формі, але не звільнені від ЗНО ті здобувачі освіти , що мають намір вступати до закладів вищої освіти

Всі учні за рішенням педради переведені до наступних класів.

Випускники успішно склали ЗНО з української мови, математики, біології, англійської мови. Середній бал з української мови становив - 153,9; біології -158.5, англійської мови - 139.2; фізики - 138.7; історії України - 136.8; математики - 131,4; з географії – 151,4.

З 1 вересня 2019 року стандарти НУШ починають діяти не лише в перших, але й в усіх других класах українських шкіл. У закладі у 1 класах зараховано 89 дітей, у 2 класи – 95 здобувачів освіти. згідно наказу МОН України № 367 від 16.04.2018 «Порядок зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти».

Класи школи було переобладнано відповідно до потреб НУШ: з’явилися конструктори LEGO для навчальних ігор, сучасні меблі, створені навчальні осередки діяльності Кожен клас отримав ноутбук, мультимедійний проектор, 1 принтер за рахунок державної субвенції.

Всі вчителі початкових класів пройшли курсову перепідготовку. Обрана освітню програма, розроблена під керівництвом О.Я.Савченко. Вчителі 1-2 класів надають змогу учням засвоїти необхідний матеріал за допомогою діяльнісного підходу, використовуючи різноманітні форми, серед яких навчальні ігри, екскурсії, групові проекти, моделювання життєвих ситуацій тощо.

Протягом навчального року вчителі разом з батьками ведуть портфоліо кожної дитини: кращі поробки, малюнки, творчі роботи.

 

Участь учнів в інтелектуальних конкурсах

Робота шкільного колективу з обдарованими учнями була спрямована на реалізацію шкільної програми «Обдарованість». За рік роботи маємо 3-х переможців Всеукраїнського мовно-літературного конкурсу ім.Т.Шевченка, 1 переможця у конкурсі ім.Петра Яцика, 40 переможців у ІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад з математики, біології, історії, хімії, біології, трудового навчання, української мови, англійської мови, інформатики.

Доброю мотивацією для наших учнів є започаткована 3 роки тому стипендія селищної ради. 43 учні школи отримали стипендію від 500 до 1000 грн.

 Ми розглядаємо навчання як шлях до професійного самовизначення, і в цьому навчальному році було організовано 30 активностей профорієнтаційного спрямування: екскурсії до навчальних закладів, майстер-класи, зустрічі із студентами і викладачами.

А соціальний проект «Шкільний сад» став лабораторією для практичних дослідних занять з природничих дисциплін і природоохоронної роботи. Зібраний і реалізований урожай черешні на початку червня стане підмогою для створення «здорового дизайну» нового корпусу початковою школи.

 

Інноваційна та проєктна діяльність закладу

Упровадження інформаційних технологій на уроках всіх учителів дає змогу оволодіти технологіями пошуку й опрацювання необхідної інформації в мережі Інтернет, запровадити дистанційне навчання із застосуванням у навчальному процесі інформаційно-комунікаційних технологій в умовах карантину. Ефективним засобом формування компетентностей є дослідницькі навички та практичний досвід на уроках, які учні набувають під час проектної діяльності, що сприяє переходу до компетентнісної моделі STEM-навчання та застосування нових методичних підходів (вчителі природничо-математичного циклу) STEM-освіта в закладі починається з початкових класів: сприяє цьому робота за програмою LEGO-конструювання.Конструювання використовують не тільки для загального розвитку, а в математиці, вивченні навколишнього світу, розвитку мовленнєвих навичок.

Виховна робота

Робота в школі організована за 9 основними напрямами, що задовольняє різноманітні нахили та здібності дітей. Серед найбільш масових фізкультурно-спортивний, художньо-естетичний, науково-технічний, еколого-натуралістичний, туристсько-краєзнавчий, військово-патріотичний та оздоровчий напрям.

Фізкультурно-спортивний напрям. Виконано план фізкультурно-спортивних заходів закладу, які передбачено за планом: участь у 11 видах міських змагань за програмою Спартакіади (проти 13 у минулому році) У вересні місяці організовано День здоров`я: діти оздоровлювалися на базі зеленого туризму «Казки Олешшя та на території урочища Карабаї».Але треба зазначити, що в цьому навчальному році послаблена позакласна робота з фізичної культури. Жодної перемоги немає у змаганнях за програмою шкільної Спартакіади.

 

Художньо-естетичний напрям.

Учні школи стали активними учасниками 5 міських конкурсів художньо-естетичного спрямування, серед найбільш масових заходів: міський конкурс майстрів художнього читання «Наша земля Україна», міський заочний конкурс образотворчого мистецтва «Барви Таврії», міський дитячий фестиваль естрадної пісні «Кришталеві нотки», міська виставка декоративно-ужиткового мистецтва «Творчість. Фантазія. Мистецтво», міський фестиваль дитячої творчості «Острів Різдва», міський етап обласного конкурсу дитячої творчості «Таврійський барвограй», міський етап обласного фестивалю «Поетичний камертон Ліни Костенко: патріотичні лейтмотиви».

Туристсько-краєзнавчий напрям. У цьому навчальному році активність виявили і учасники туристсько-краєзнавчого гуртка в міських заходах: узято участь у 5 конкурсах з пішохідного туризму, спортивного орієнтування.3 роки поспіль І місце в міському конкурсі учнівської молоді «Юні екскурсоводи» (керівник гуртка Ісаєнко С.Ю.) За рік було організовано 9 екскурсій і подорожей.

Науково-технічний напрям.

Високий рівень підготовки та результативності в міських заходах науково-технічного напряму продемонстрували учні нашої школи

Протягом навчального року значних результатів досягли учні школи в обласному конкурсі юних фотоаматорів «Світ дитячих посмішок» (Надточий Т.І), технічної творчості учнівської молоді «Наш пошук і творчість – тобі, Україно» (Перетятько В.М.), в міському етапі обласного конкурсу з користування персональним комп` ютером(Федченко С.М.), І місцеу ІІ етапіВсеукраїнських відкритих змагань з технічного моделювання серед учнів молодшого шкільного віку (кер.Ілларіохіна О.В.)

Еколого-натуралістичний напрям

Пріоритетом у виховній роботі визначено екологічне виховання . А екологічна компетентність одна із 10 ключових компетентностей Нової української школи.

Протягом 2019/2020 із загальної кількості конкурсів екологічного спрямування заклад взяв участь у 11, з них 10 перемог. Серед найбільш масових заходів еколого-натуралістичного напряму - Всеукраїнська трудова акція «Парад квітів біля школи», Всеукраїнський конкурс «Мій рідний край - моя земля», Всеукраїнська акція «Птах року», Всеукраїнський заочний конкурс-огляд «Галерея кімнатних рослин», обласна виставка «Букет замість ялинки», обласна акція «Допоможемо зимуючим птахам»…

Екологічна агітбригада одержала 10 ювілейну перемогу в міському і обласному етапах Всеукраїнського конкурсу екологічної просвіти «Земля- наш спільний дім» до 95-ї річниці юннатівського руху (кер.Надточий Т) За ініціативи учнівського самоврядування розроблено проект «Парки Херсона», який був представлений депутатам міської ради, в рамках проекту «Шкільний сад: красиве і корисне» та програми «Healthy Schools: заради здорових і радісних школярів» проведені акції «Вітаміни від саду до столу».Реалізовано проект «Маленька Голландія в школі». Під час карантину проведено on-line челендж для учнів «Квітковий парад».Проте не організовано участь у міському етапі Всеукраїнського конкурсу дитячого малюнка «Зоологічна галерея»

Військово-патріотичний напрям

Упродовж навчального року учні школи стали учасниками заходів міського рівня, з них шість найбільш масових: гра-випробування - 2019, змагання зі стрільби з пневматичної зброї, конкурс з морського багатоборства, міський конкурс „Херсонщина пам’ятає...”, військово-патріотична гра „Сокіл” („Джура”), фізкультурно-оздоровчий патріотичний фестиваль «Козацький гарт», Козацькі забави під гаслом «Хай живе козацька воля, хай живе козацький дух»

.

Оздоровчий напрям

У цьому навчальному році долучились до унікальної соціальної програми «Healthy Schools заради здорових і радісних школярів», який реалізувався Центром «SCR Україна» та Mondelez International Foundation. Школа була обрана для участі у програмі як найбільш мотивована серед 500 шкіл України Програма мала на меті сприяти розвитку здорового харчування, фізичних активностей та свідомого ставлення школярів до власного здоров’я. У межах реалізації даного проекту в школі проведено 105 активностей, у яких були задіяні 760 учнів, 80 батьків та 40 вчителів, що сприяло формуванню корпоративної відповідальності учасників та засвоєнню учнями практичних знань про здоровий спосіб життя, популяризації раціонального харчування та концепції «здорового дизайну» приміщень, де перебувають діти, впровадженню нових форм організації тематичного дозвілля учнів та створенню сталого результату для системних і якісних змін у мотивації учасників програми вести здоровий спосіб життя.

   

Створення умов для здобуття освіти дітьми з особливими освітніми потребами

 З метою створення рівних умов для здобуття освіти дітьми з особливими освітніми потребами, їх соціалізації та інтеграції в освітній і життєвий простір у закладі здійснюються заходи щодо організації інклюзивних класів за заявами батьків

Зарахування дітей з ООП до інклюзивних класів здійснюється в установленому порядку відповідно до висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини. У 2019-2020 функціонувало 4 інклюзивні класи і 1спеціальний клас.

У закладі введено 4 посади асистентів вчителя. Організація інклюзивного навчання в закладах освіти здійснюється командою психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП.

Забезпечено безперешкодний доступ до будівель та приміщень, наявний пандус. Оформлено ресурсну кімнату.

За кошти міського бюджету забезпечено гаряче харчування дітей з ООП.

За кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами вищевказані класи поповнилися обладнанням та дидактичним матеріалом згідно Переліку засобів для дітей з ООП на суму 124 535 грн.

Психологічна служба та соціально-педагогічний патронаж у системі освіти

Одне з основних завдань педагогічного колективу школи- це забезпечення права кожної дитини на всебічний розвиток й соціальну і психологічну захищеність. На кінець навчального року у закладі перебувало 42 дитини, які потребують соціального захисту з боку держави на підставі законодавства України з питань охорони дитинства.

 

Для вирішення питань соціально-психологічного супроводу дітей та учнівської молоді у закладі функціонує соціально-психологічна служба, яка залучає працівників суміжних галузей: лікарів, працівників соціальних служб та правоохоронних органів

Практичний психолог та соціальний педагог беруть участь у впровадженні профілактичної програми «Школа і поліція»/Проект «Шкільний офіцер поліції»

Розроблено плани заходів з протидії булінгу, які розміщено на сайті закладу. В рамках проведення щорічної акції «16 днів проти насильства» у всіх класах проведено тематичні лекції, бесіди, класні години з питань запобігання жорстокого поводження в учнівському середовищі, захисту прав дітей у державі, забезпечення рівних прав жінок та чоловіків. проведено різноманітні заходи з профілактики та протидії булінгу в шкільному середовищі під гаслом «Зупинимо булінг разом!»

Соціально-психологічною службою проведенно 55 відвідувань учнів на дому, з них:14 відвідувань дітей, які знаходяться під опікою; 10 - у СЖО, 3 учнів, що знаходяться на ВШО, 22 відвідування учнів, що без поважних причин пропускають заняття в школі. За результатами відвідувань складено акти і надано рекомендації батькам та учням.

 

Організація харчування та медичне обслуговування дітей.

За кошти міського бюджету забезпечувалося гаряче харчування учнів 1-4 класів та дітей пільгових категорій: 7 дітей–сиріт та дітей,позбавлених батьківського піклування, 4 дітей – з малозабезпечених сімей, 15дітей – з особливими потребами, 14 дітей, батьки яких є учасниками АТО. Батьків, або осіб, які їх замінюють, звільнено від плати за харчування дітей із сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах та перебувають на обліку в районних службах з питань захисту дітей м. Херсона. Таких дітей у закладі 10.

Виконання натуральних норм харчування дітей шкільного віку складає 89 % проти 64% минулоріч.

Медичне обслуговування. У школі протягом 2019-2020 року проводилась цілеспрямована робота щодо покращення здоров`я та профілактики захворюваності учнів. Аналіз загального моніторингу та окремих захворювань свідчить про спадковість та вродженість більшості захворювань учнів школи: із загальної кількості учнів 24 зараховані до спецгрупи, 39 –підготовча група, звільнені -4. Усі учні пройшли медичні огляди, мають профілактичні щеплення, окрім 3, що пов`язано Аналіз показав також зв'язок захворюваності з навчальним навантаженням, коли учні багато часу проводять перед комп’ютером. Це вказує на необхідність колективу школи активніше проводити заходи, що сприяють зміцненню здоров’я, профілактиці захворювань, продовжити роботу у програмі «Healthy Schools заради здорових і радісних школярів». З 01 березня 2020 до штатного розпису закладу включено 1 ставку медичної сестри.

Безпека життєдіяльності. Важливом напрямом роботи педагогічного колективу є попередження дитячого травматизму. Класними керівниками було заплановано та вчасно проведено бесіди з попередження дитячого травматизму: правил дорожнього руху, пожежної безпеки, запобігання отруєнь, правил безпеки під час користування газом, із вибухонбезпечними предметами. Робота по профілактиці інфекційних захворювань, COVID-19 проводилася медичною сестрою та класними керівниками під час карантину on-line.Своєчасно проведено інструктажі з безпеки життєдіяльності під час уроків, на уроках фізичної культури, під час виконання практичних та лабораторних робіт, під час екскурсій. На передодні канікул класні керівники ознайомлюють учнів та їхніх батьків із памятками безпечної поведінки під час канікул, щоб попередити побутовий травматизм. Як результат у закладі немає травмованих дітей під час освітнього процесу. 1 дитина постраждала внаслідок ДТП, так як порушила правила дорожнього руху, а саме – перехід проїзджої частини у невстановленому місці.

За реформуванням загальної середньої освіти оновлено структуру і змінено зміст освітнього процесу. Дедалі нагальнішим стає питання забезпечення цілісного розвитку особистості на всіх рівнях освіти. Нова українська школа визначає побудову освіти на всіх її ланках з максимальним урахуванням індивідуальних особливостей кожної дитини незалежно від її вікової групи.

А формула успішної Нової української школи містить такі ключові компоненти: новий зміст освіти; наскрізний зміст виховання; педагогіка партнерства; дитиноцентризм; сучасне освітнє середовище.

Для розвитку закладу та його переходу на якісно новий рівень педагогічний колектив, враховуючи потреби сучасного життя, запити суспільства щодо надання якісних освітніх послуг, орієнтацію на європейські стандарти, готовий до змін і визначає пріоритетні завдання на новий 2020-2021 навчальний рік:

  1. Цільове впровадження сучасних педагогічних інноваційних технологій з метою системного підвищення якості математичної освіти.
  2. Створення безпечного комфортного та мотивуючого до навчання і педагогічної діяльності освітнього середовища Нової Української школи (введення в експлуатацію новозбудованого корпусу початкової школи)
  3. Неперервне підвищення якості фахового зростання педагогічних кадрів щодо оволодіння методами дистанційного навчання.
  4. Запровадження в освітній процес здоров’язбережувальних технологій, створення безпечних умов навчання і виховання в умовах карантину з метою профілактики розповсюдження короновірусної інфекції COVID-19.
  5. Створення інклюзивного середовища, спрямованого на розвиток кожної дитини з ООП, формування інклюзивної культури у закладі.
  6. Забезпечення системи оцінювання у закладі що сприяє реалізації компетентнісного підходу до навчання та формує у здобувачів освіти відповідальность за результати свого навчання.
  7. Удосконалення виховної роботи щодо різнобічного розвитку і формування комунікативної толерантності і відповідальності. Створення антибулінгової програми .
  8. Наскрізний процес виховання, який формує людські цінності.
Перегляди: 47