Аналіз роботи школи за 2018/2019 навчальний рік та завдання на 2019/2020

Опубліковано: Середа, 21 серпня 2019

Аналіз діяльності Комишанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №26 Херсонської міської ради за 2019-2020 навчальний рік

Робота закладу протягом 2018/2019 навчального року спрямовувалася на реалізацію державної політики в галузі освіти, визначеної законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Концепцією реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року, та завдань, визначених рішенням серпневої конференції педагогічних працівників 2018 року і наказу управління освіти від 07.09.2018 року №??? «Про підсумки роботи освітньої галузі міста у 2017/2018 н.р. та завдання на 2018/2019 н.р.».

         У закладі створено рівні умови доступу до освіти для дітей незалежно від стану здоров’я, національності, мови спілкування, соціального і майнового стану, а також інших обставин та ознак: у школі здобувають освіту діти з особливими освітніми потребами, особи, які не можуть навчатися за денною формою навчання, було організовуване навчання і за індивідуальною формою: в 5-9- х класах навчалося 5 учнів.

У закладі з вересня стартувала Нова українська школа, 94 здобувачі освіти приступили до навчання за освітньою програмою О.Я.Савченко. За рахунок державної субвенції створені умови відповідно до нових вимог: учні були забезпечені мобільними робочими місцями, на 100% підручниками, створені у кожному класі 8 осередків, кожен клас отримав ноутбук, проектор. Було передбачено багато новацій: інтегровані уроки , ранкові зустрічі, використання конструкторів LEGO, що надало можливість успішно завершити перший рік адаптаційного періоду навчання.

У 2018/2019 навчальному році у закладі навчалося за денною формою 731 учень (проти 719 минулого навчального року) і за заочною формою - 64 особи (проти 105 минулого навчального року). Контингент на кінець навчального року становить 794 учня, що свідчить про його сталість.

За результатами навчального року атестати про повну загальну середню освіту отримали 56 (проти 53) випускників, із них 2 (проти 0) випускників нагороджені - Срібною медаллю «За досягнення у навчанні»: Гусаченко Сергій і Тарновська Катерина.

Свідоцтва про базову загальну середню освіту отримали 55 осіб (проти 72), із них – 2 (проти 0) учнів отримали свідоцтва з відзнакою, що складає 3,6% учнів.

Відповідно до освітніх потреб учнів у 2018/2019 навчальному році у закладі організовано профільне навчання за філологічним і технологічним напрямом. Аналіз результатів профільного навчання за останні три роки свідчить, що результативність з предметів профільного спрямування (українська мова, інформатика, математика) підтверджує слушність обраних профілів.

У закладі створенні умови для формування інформаційно-комунікаційної компетентності учнів. Середній показник забезпеченості комп’ютерами по закладу становить 11 учнів на один комп’ютер (по місту 15 учнів ). Кількість комп’ютерів у порівнянні з 2014 роком зросла удвічі. Але треба зазначити, що у початковій школі немає комп’ютерного класу. І у програмі розвитку закладу передбачено створення такого інформаційного осередку для дітей 1-4 класів.

Шкільна бібліотека стала інформаційним центром закладу, оснащена 4 комп’ютерами, які підключені до мережі Інтернет. Wi-Fi наявний у читальній залі. Для оперативної роботи з читачами бібліотекар активно використовує веб-сторінку на шкільному сайті, а також створила власний фаховий блог для повноцінного обслуговування учнів і педагогів школи.

Книжковий фонд шкільної бібліотеки поповнюється централізовано за рахунок коштів державного бюджету та через залучення позабюджетних коштів. Фонд підручників та художньої літератури складає 19 211 примірників (фонд підручників -11969, основний бібліотечний фонд -7242. Розширення основного фонду відбулося й завдяки проведенню доброчинної акції «Подаруй бібліотеці книгу» та за позабюджетні кошти . У 2019 році за рахунок благодійних коштів бібліотека підписала 16 періодичних видань: 10 журналів та 6 газет .                                                                                           Основні показники 2018-2019н.р.: читачів – 823, відвідувань -     4563, книговидача – 12513.                                                                                         Всі класи забезпечені підручниками на 100%, окрім 4,7 класів- 75%. Забезпеченість підручниками 4-х класів по предметам: українська мова – 51%, літературне читання – 55%, основи здоров'я – 55%, я у світі – 55%, англійська мова – 100%, інформатика – 100%, математика – 100%, природознавство -100%. Забезпеченість підручниками 7-х класів по предметам: геометрія -75%, українська література -75%, англійська мова -75%, біологія -75%, всесвітня історія -55%, історія України -38%, географія – 62%, основи здоров'я – 62%, українська мова – 62%, хімія –100%, зарубіжна література - 96%, алгебра – 100%, фізика – 100%, інформатика -0%.

Протягом року читачі закладу брали участь у Всеукраїнських, обласних, загальноміських конкурсах, а саме: в турнірі «Ігри патріотів Херсонщини» міський тур - диплом ІІІ ступеня Житняковська Валерія 7-Б клас.

Участь у Всеукраїнському конкурсі дитячого читання «Книгоманія -2019» - 1 місце на міському і обласному етапі Житняковська Валерія 7-Б клас

Участь у Відкритому міському конкурсі «Читацькі перегони» - «Читання планшетної ери» (для учнів 5-8 класів)

Протягом листопада-грудня 2018 року проведено міські олімпіади з базових дисциплін, у яких взяло участь 61 учень (проти 54 минулого року). З них 37 (60%) учнів закладу стали переможцями ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад (наказ управління освіти Херсонської міської ради від 02.01.2019 №01) Таким чином школа 2 роки поспіль є лідером серед команд ЗЗСО (37 перемог проти 25) , кількість перемог зросла на 14%.

Українська мова та література

ІІ місце – Житняковська Валерія Володимирівна – 7 клас, вч. Куліш О.П.

ІІ місце – Яворська Марія Володимирівна – 8 клас, вч. Бабчук С.М.

Біологія

І місце – Аніканова Тетяна Русланівна  – 10 клас, вч. Коршун Р.О.

ІІ місце – Мельничук Діана Володимирівна – 8 клас, вч. Копайгора В.О.

ІІ місце – Ясак Крістіна Олександрівна – 9 клас, вч. Коршун Р.О.

ІІІ місце – Стоцька Елеана Володимирівна – 8 клас, вч. Коршун Р.О.

ІІІ місце – Розсуждай Ольга Вікторівна – 9 клас, вч. Коршун Р.О.

ІІІ місце – Тарнавська Катерина Федорівна – 10 клас, вч. Коршун Р.О.

Математика

І місце – Аксюта Дар’я Олексіївна – 6 клас, вч. Кудрявченко І. В.

І місце – Гупол Олена Миколаївна – 6 клас, вч. Федченко С.М.

І місце – Житняковська Валерія Володимирівна, – 7 клас, вч.Коваль Л.І.

І місце – Коваль Максим Віталійович – 7 клас, вч.Коваль Л.І.

ІІ місце – Слюсарчук Вероніка Олександрівна – 6 клас, вч. Кудрявченко І. В.

ІІ місце – Щур Ілля В’ячеславович – 7 клас, вч.Коваль Л.І.

ІІ місце – Кудрявченко Микола Андрійович – 9 клас, вч.Коваль Л.І.

ІІ місце – Ясак Крістіна Олександрівна – 9 клас, вч.Коваль Л.І.

ІІІ місце – Ревелєв Вадим Денисович – 6 клас, вч. Кудрявченко І. В.

ІІІ місце – Мірошніченко Анастасія Дмитрівна – 6 клас, вч. Федченко С.М.

ІІІ місце – Геворгян Юрій Арменович – 7 клас, вч.Коваль Л.І.

ІІІ місце – Гусаченко Ярослав Андрійович – 8 клас, вч.Коваль Л.І.

ІІІ місце – Мельничук Діана Дмитрівна – 8 клас, вч.Коваль Л.І.

ІІІ місце – Кудрявченко Олександр Сергійович – 9 клас, вч. Кудрявченко І. В.

Інформаційні технології

ІІІ місце – Нагнибіда Руслан Валентинович – 10 клас, вч.Ясак Ю.В.

ІІІ місце – Янчук Владислав Олегович – 10 клас, вч.Ясак Ю.В.

ІІІ місце – Гусаченко Сергій Андрійович – 11 клас, вч.Федченко С.М.

ІІІ місце – Яроцька Дар'я Анатоліївна – 11 клас, вч. Федченко С.М.

Трудове навчання

ІІІ місце – Карпенко Марія Ігорівна – 11 клас, вч. Ілларіохіна О.В.

ІІІ місце – Кулінка Юлія Олександрівна – 9 клас, вч. Ілларіохіна О.В.

ІІІ місце – Петровський Сергій Олександрович – 8 клас, вч. Перетятько В.М.

Правознавство

ІІІ місце – Дригваль Андрій Олексійович – 9 клас, вч. Ісаєнко С. Ю.

Історія

ІІ місце – Богатова Саманта Джеханівна – 10 клас, вч. Батіч О. М.

ІІІ місце – Шишко Віктор Євгенович – 8 клас, вч. Ісаєнко С. Ю.

Хімія

І місце – Житняковська Валерія Володимирівна – 7 клас, вч. Онопрієнко І. П.

ІІ місце – Мельничук Діана Володимирівна – 8 клас, вч. Онопрієнко І. П.

ІІІ місце – Коваль Максим Віталійович – 7 клас, вч. Онопрієнко І. П.

ІІІ місце – Гусаченко Ярослав Андрійович – 8 клас, вч. Онопрієнко І. П.

Із загальної кількості переможців 40% учнів(14 осіб) – переможці з математики, 16% (6) – з біології , хімії – 10% (4), інформатики -10% (4) Це дає можливість зробити висновок, що результативність участі в інтелектуальних конкурсах вище там, де, по-перше, існує тісна співпраця і мотивація вчителя і учнів), а по-друге, де в системі працюють з обдарованими учнями, навіть коли робочим навчальним планом не передбачені додаткові години на вивчення окремих предметів.

За 5 років маємо 7 переможців Міжнародного мовно-літературного конкурсу ім.Т.Шевченка, 10 – Турніру юних математиків, 4 – переможці І та ІІ етапів МАН, 112 – переможців олімпіад, 1 переможниця ІІ Всеукраїнської олімпіади з математики для учнів 5-7 класів при Київському університеті ім.Т.Шевченка. Але в цьому навчальному році в закладі відсутні учасники конкурсу-захисту науково-дослідних робіт МАН.

Зовнішнє незалежне оцінювання результатів навчання є інструментом системи зовнішнього забезпечення якості освіти.

У 2019 році в зовнішньому незалежному оцінюванні взяли участь 31випускник. Середній бал становить 135,6 проти 131,06 (121,2 по управлінському аналізу) минулого року. Один або більше тестів не cклали 7 випускників: з 1 предмету-4, з 2-х -2, з 3-х- 1. Не подолали поріг з української мови -1, з математики -3, з історії – 2, з фізики -1, з географії-3, з англійської мови-1. Водночас тільки 2 випускники склали тести на 182-191 балів із української мови, з математики – 1 учень, з фізики – 1 учень, біології-1).

 Середній бал з ДПА у 11 класі становить: 6,3 (відповідно у минулому році - 6,0). За рейтинговим балом, який розрахований на підставі середнього значення балів зовнішнього незалежного оцінювання, отриманих учасниками тестування з усіх предметів ЗНО та з урахуванням загальної кількості складених тестів випускниками кожної школи серед загальноосвітніх шкіл заклад має середній бал - 135.6.

Результати ДПА у 9 класах підтвердили річні досягнення учнів: 50% якісний показник з української мови, 35% з математики, 42% з української літератури (48 учнів), 100% з англійської мови (6 учнів), але така результативність є вкрай низькою і в подальшому при проходженні тестування на ЗНО буде мати негативні наслідки, бо допускалися помилки, пов’язані з незасвоєнням важливих тем, які виносяться на ЗНО з математики, української літератури. Учні 12 вечірнього класу скористалися правом проходження ДПА з української мови, математики та історії України за місцем навчання. Результати ДПА та річного оцінювання співпали у 19 учнів з 25, 1 випускник показав вищий результат за річне оцінювання з української мови і виконав завдання на високому рівні. Рівень якості у 12 вечірньому класі з української мови становить -8%, з математики – 4%, Історії України -4%.

 Тому актуальним залишається питання     якості освіти, про що свідчать результати тестування ЗНО та ДПА у 11,12 класах, 9 класах.

У закладі забезпечується рівний доступ до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації особистісно орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності. З цією метою у закладі організовано 1(5В)спеціальний клас (проти 2-х минулого року ) для 11 дітей з особливими освітніми потребами. У такому класі навчаються діти з порушенням розумового розвитку, помірною розумовою відсталістю. Зарахування дітей з ООП до спеціальних, інклюзивних класів здійснюється в установленому порядку відповідно до висновку міського інклюзивно-ресурсного центру. Особливістю освітнього процесу з дітьми даної категорії є його корекційна спрямованість.

Для здійснення корекційно відновлювальної роботи та досягнення позитивної динаміки у дітей з ООП у закладі створені максимально сприятливі умови: працює соціально-психологічна служба, здійснюється медико-психолого-педагогічний супровід, наявні відповідні спеціалісти: дефектолог, олігофренопедагог, логопед, необхідне навчально-корекційне обладнання, дидактичні матеріали. Обладнано ресурсну кімнату, яка поповнилася за рахунок інклюзивної субвенції обладнанням та дидактичним матеріалом згідно Переліку засобів для дітей з ООП. На сьогодні отримали інтерактивну дошку, мультимедійний проектор і чекаємо на технічне оснащення, а саме: 5 ноутбуків.

Виконання завдань і реалізація основних заходів виховної роботи в закладі протягом навчального року здійснювалися за основними напрямками: національно-патріотичне виховання; фізкультурно-оздоровчий напрям; екологічний напрям; художньо-естетичний напрям; науково-технічний напрям; туристично-краєзнавчий напрям. Пріоритетом у виховній роботі закладу визначено екологічне виховання як одна зі складових підготовки учнів до дорослого життя. Робота в даному напрямку за рік є результативною: екологічна бригада «Планета» 9 років поспіль є переможцем у міському етапі Всеукраїнського конкурсу колективів екологічної просвіти «Земля – наш спільний дім». Два роки поспіль - І місце в обласному етапі та участь у Всеукраїнському конкурсі. У 2018 році команда представляла Херсонську область у м. Києві – серед 24 областей України і стала переможцем у номінації «Позитивне розкриття теми конкурсу». У 2019 році у м.Суми серед 22 команд області отримала перемогу в номінації «Найкраще висвітлення різнопланових аспектів екології» (керівник гуртка Надточій Т.І.)

Із загальної кількості екологічних конкурсів заклад узяв участь у 18 акціях та конкурсах, які проводить місто (у порівнянні з минулим роком – у 15). Як результат, 10 перемог та 5 подяк міського рівня (у порівнянні з минулим роком 8 перемог та 3 подяки).(Додаток 1). Узято участь у 6 конкурсах обласного рівня. Серед них 2 перемоги та 1 подяка (додаток 2). Проте 2 роки поспіль не організовано участь у міському етапі Всеукраїнського конкурсу дитячого малюнка «Зоологічна галерея» (керівник гуртка «Дизайн-клуб» Серковський А.М.)

Наш соціальний проект «Шкільний сад» є унікальним, і якого немає в інших школах, на сьогодні він став практичною лабораторією з природничих дисциплін і природоохоронної роботи. Плоди праці були представлені на обласному етапі 1 Всеукраїнського зльоту учнівських виробничих бригад і оцінено науковцями (ІІІ місце в області). Даний проект сприяє професійному самовизначенню учнів з орієнтацією на агробіологічні професії.

За ініціативою шкільного учнівського самоврядування було реалізовано проект «Посади квітку – врятуй планету» і висаджено 80 кущів троянд.

Продовжує свою роботу волонтерський загін «Надія». Це дієва допомога людям похилого віку та ветеранам, поздоровлення з новорічними святами людей похилого віку та інвалідів, вахта Пам’яті.

Спільними зусиллями із Комишанською селищною радою, працівниками школи та учнівським самоврядуванням до поминальних днів було встановлено новий пам’ятник Герою Радянського Союзу Плахотнюку Данилу Нестеровичу на міському кладовищі. З метою творчого розвитку та естетичного виховання учнів школа взяла у 13 конкурсах різного рівня художньо-естетичного напряму (у порівнянні з минулим роком -11). З них перемог 9: районний етап - 2, міський етап – 6 (І місце в міському турі обласного конкурсу майстрів художнього читання «Наша земля – Україна»; два ІІІ місця в міському конкурсі з образотворчого мистецтва «Барви рідного міста»; Гран-прі в міському етапі фестивалю дитячих театральних колективів “Театральна весна», два І місця та одне ІІ місце в міському етапі обласного конкурсу художньої творчості «Таврійський барвограй», конкурс-огляд художньої самодіяльності для дітей з обмеженими можливостями «Ми все можемо - ІІІ місце), обласний конкурс-виставка новорічних та різдвяних композицій «Альтернативна ялинка» 4 учасники – 4 перемоги; обласна виставка-конкурс «Творчість. Фантазія. Мистецтво».

 Виконано план фізкультурно-спортивних заходів закладу, які передбачено за планом: участь у 14 видах міських змагань за програмою Спартакіади (у порівнянні з 2017-2018 – у 12 видах, у 2016-2017 – у 13 змаганнях). У всіх видах змагань перемоги відсутні: керівники гуртків Березіна В.Г., Бабенко В.А., Кудрявченко Ю.А., Розсуждай В.В. (додаток 4). Другий рік поспіль родина 4-В класу є учасником спортивно-масового заходу «Тато, мама і я - спортивна сім’я» (класовод Костюніна О.М. та учитель фізичної культури Розсуждай В.В.).

У II (обласному) етапі Всеукраїнського огляду-конкурсу на кращий фільм, відеоролик фізкультурно-спортивного спрямування «Країна майбутнього!» отримано перемогу - І місце (Надточій Т.І.)

З метою активізації туристично-краєзнавчої діяльності, залучення школярів до участі у всеукраїнських акціях та експедиціях, пропаганди серед підлітків здорового, активного способу життя, узято участь у 6 конкурсах різного рівня туристично-краєзнавчого напряму (додаток 5), перемогу отримано в 3-х: міський конкурс «Знавці міста Херсона» - ІІ місце, міський конкурс «Юні екскурсоводи» - І місце (Ісаєнко С.Ю.); міські змагання з техніки пішохідного туризму серед школярів міста Херсона - ІІІ місце (учитель Березіна В.Г.); участь в обласному конкурсі профорієнтаційного направлення «Конкурс знавців історії морської справи та морехідних традицій Херсонщини» (Ісаєнко С.Ю.).

Керівниками гуртків приділялась увага якісній підготовці учнів до конкурсів з науково-технічних видів творчості, інформаційних технологій. Як результат, перемога на всіх етапах: районних, міських, обласних. Знакові з них: перемога в обласному етапі та участь у Всеукраїнському конкурсі фоторобіт «Молодь за безпеку дорожнього руху» (Надточій Т.І.), перемога в обласному конкурсі робіт юних фотоаматорів «Світ дитячих посмішок» (Надточій Т.І.), перемога в обласному заочному конкурсі робіт юних фотографів «Моя Україно» (Надточій Т.І.), перемога в обласному етапі Всеукраїнської виставки технічної творчості учнівської молоді «Наш пошук і творчість – тобі, Україно» (І і ІІІ місце) – Перетятько В.М., перемога в обласному етапі Всеукраїнської виставки-конкурсу робіт вихованців гуртків початкового технічного моделювання - ІІ місце (Ілларіохіна О.В.)

 У закладі щорічно проводиться робота по залученню учнів до шкільних та позашкільних гуртків, секцій, об’єднань. У школі організовано роботу 24 бюджетних різнопрофільних гуртків та секцій, до викладання яких залучені вчителі школи та керівники гуртків позашкільних навчальних закладів, які відвідує 582 учнів - 80% від загальної кількості. Калейдоскоп участі гуртківців школи в змаганнях районного, міського і обласного рівнів дуже різноманітний. Найбільшою популярністю в учнів користуються такі гуртки: театральний «Сузір’я» та екологічний театр «Планета» (керівник гуртків Надточій Т.І.), гурток «Виготовлення сувенірів» (керівник Ілларіохіна О.В.). Формуванню активної життєвої позиції підлітків, залученню їх до участі у громадському житті сприяє діяльність у закладі органу учнівського самоврядування «Місто дорослих дітей». У цьому навчальному році учнівське самоврядування взяло участь у 15 конкурсах різних рівнів екологічного та правового спрямування (у порівнянні з 2017-2018 – 25, у 2016-2017 – 17). моєму місті» - ІІІ місце. Інформація про шкільні події постійно розміщується на сайті закладу та в блозі шкільного самоврядування «Місто дорослих дітей». Але за підсумками роботи за рік , не зважаючи на те, що не один рік ставляться акценти на розвиток гуртків та секцій фізкультурно –спортивного напряму на базі закладу зменшилась кількість гуртків спортивного спрямування.

 Класними керівниками школи регулярно і ефективно проводяться заходи превентивного характеру з учнями групи ризику та учнями, що потрапили у складні життєві обставини. Та все ж за звітний період траплялись випадки пропусків занять без поважних причин, а саме: Зельцер Вікторія – 9-Б клас, класний керівник Степанова Т.Г.), Гриненко Роман та Гриненко Анна – 6-В клас, класний керівник Федченко С.)

 Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються в школі, проводиться згідно з діючим законодавством. На початок навчального року були підготовлені списки учнів пільгових категорій: діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування; дітей-інвалідів; АТО; малозабезпечених; багатодітних, СЖО (додаток 9). Ці діти постійно перебувають у центрі уваги адміністрації школи. Для них була організована участь у різних заходах. 4 дітей з пільгових категорій (АТО) за кошти міського бюджету мали змогу оздоровитися. З категорійними дітьми підтримується постійний зв'язок класних керівників, адміністрації школи.

  Реалізуючи цільову програму «Живи і працюй на Херсонщині», для випускників закладу було організовано такі профорієнтаційні заходи: Херсонським центром зайнятості проведено тренінг для старшокласників "Вибір професії" - 1, зустріч викладачів кафедри економіки та фінансів ДВНЗ «Херсонський державний аграрний університет» - 2, День відкритих дверей в Херсонському аграрному університеті - 2, зустріч з представниками Каховського державного агротехнічного коледжу – 1. Під час освітнього процесу здійснюється виховання трудових навичок у школярів під час робіт по благоустрою території, розширення знань про професії на уроках, екскурсії на виробництво, Дні відкритих дверей, позакласні виховні заходи, зустрічі з представниками різних професій. У цьому навчальному році було проведено 38 різних заходів. Уся результативність роботи висвітлена на сайті закладу в рубриці «Профорієнтація».

 У червні – серпні наша школа працює в оздоровчому режимі. У 2019 році було оздоровлено 483 дітей - 75% від запланованого (у порівнянні з 2018 роком 445 дітей – 74 % від запланованого). Робота з безпеки життєдіяльності, профілактики травматизму дітей у побуті та під час освітнього процесу визначається у діяльності педколективу як одна із пріоритетних. За минулий рік проводилася кропітка робота всього колективу по профілактиці травматизму під час освітнього процесу. Але за рік під час навчання було травмовано 2 учні на уроках фізкультури і хореографії, у побуті було травмовано – 29 учнів та 2 працівників, мав місце 1 випадок ДТП. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації закладу. Було вжито невідкладних заходів щодо усунення виявлених порушень законодавства, спрямованих на попередження травматизму, притягнуто до дисциплінарної відповідальності осіб, винних у порушені чинного законодавства.

 Спільно з представниками Національної поліції з метою попередження випадків булінгу як з учнями, так і з батьками проведені заходи і висвітлені на сайті. З метою пропагування здорового способу життя, профілактики наркоманії, злочинності, організації активного відпочинку та змістовного дозвілля учнівської молоді протягом навчального року організована пропедевтична робота в кожному класі.

У закладі організовано харчування для учнів 1-11 класів відповідно до вимог чинного законодавства. Усіма видами харчування охоплено 98,4% від загальної кількості учнів проти 97% відповідно. За кошти міського бюджету забезпечувалося гаряче харчування учнів 1-4 класів та дітей пільгових категорій: 8– дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, 4дітей – з малозабезпечених сімей, 16 дітей – з особливими потребами, 1дитина, батьки якої є внутрішньо переміщеними особами, 13 дітей, чиї батьки є учасниками АТО, 10 дітей із сімей, які опинилися в скрутних життєвих умовах.

Упродовж навчального року освітній процес забезпечували 52 вчителя. Посадові вакансії відкриті на вчителів початкових класів і англійської мови, асистента вчителя. Підвищення освітнього рівня вчителів є першочерговим завданням адміністрації школи, передбаченим перспективним планом роботи. Аналіз статистичних даних відображає позитивну динаміку змін освітнього рівня вчителів, про що свідчать результати атестації: у 2018/2019 навчальному році атестувалося 12 вчителів, з них 50% підвищили свою кваліфікаційну категорію, 1 присвоєне звання «вчитель-методист», 50% відповідають раніше присвоєним кваліфікаційним категоріям. 100% вчителі пройшли курсову перепідготовку при Херсонський академії неперервної освіти вчителів. Підвищення освітнього рівня вчителів є першочерговим завданням адміністрації школи, передбаченим перспективним планом роботи. Аналіз статистичних даних відображає позитивну динаміку змін освітнього рівня вчителів.

На виконання статті 30 ЗУ «Про освіту» у закладі освіти сформовані відкриті та загальнодоступні ресурси з інформацією про свою діяльність, яка оприлюднюється на веб-сайті.

Щомісячно на сайті закладу розміщується фінансовий звіт про надходження та використання всіх отриманих коштів, інформацію про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога, із зазначенням їх вартості, а також про кошти, отримані з інших джерел, не заборонених законодавством.

За бюджетні кошти здійснено зміцнення матеріально-технічної бази закладу у сумі 487 318 грн.: огорожа - 151.817 грн.07 коп., парти - 94 комплекти - 129 720 грн., 41 410грн 05 коп. – 3 ноутбуки, 42898.02 – 3 проектори, 100 000 грн. – 14 столів і 84 стільця для обідньої зали (субвенція селищної ради), принтер-21473. Послуги охорони «Арсенал» - 350 грн. щомісячно. Всі товари, надані як благодійна допомога, оприбутковані.

За літній період капітально відремонтовані 3 приміщення (класи) початкової школи у сумі 100 тис. грн., ремонт коридору І поверху на суму 50 тис. грн., із спецрахунку на суму 72050 придбано інтерактивна дошка Intboard UT-TBI821-ST і проектори у кількості 3 штуки.

Але у матеріально-технічній базі закладу залишається актуальним оснащення протипожежною автоматичною сигналізацією, енергозбережувальні заходи (ремонт котлів КолвіТерм), ремонт харчоблоку та з метою створення санітарно-гігієнічних умов та комфортного перебування учнів і учителів під час освітнього процесу здійснюється масштабний проект по добудові корпусу для учнів 1-4 класів, який фінансується з місцевого бюджету, реалізація якого надасть можливість здійснювати освітній процес в одну зміну і реалізувати освітні програми в повному обсязі та понад навчальні програми.

Виходячи з аналізу роботи закладу за 2018/2019 н.р. необхідно спрямувати діяльність колективу у 2019/2020 навчальному році на реалізацію таких завдань:

  1. Створювати умови для організації нового освітнього простору та виконання вимог Державного стандарту початкової школи:
    • Продовжити забезпечувати навчальні кабінети 1-х класів обладнанням, меблями, дидактичними матеріалами.
    • Ознайомити батьків з інноваційними програмами, а саме «Інтелект України», дозволеними для використання МОНУ, з метою впровадження.
    • Створити комп’ютерний клас для учнів початкової школи.
  2. Забезпечити дієвий внутрішній контроль за якістю освітнього процесу:
    • Активізувати дослідницько-експериментальну та інноваційну роботу із залученням представників вищих навчальних закладів.
    • Проаналізувати результати участі випускників у ЗНО, причини не підтвердження рівня знань претендентами на золоті та срібні медалі, вжити заходів та забезпечити функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти.
  3. Організовувати умови навчання для дітей з особливими освітніми потребами:
    • відкрити інклюзивні класи за заявами батьків (1 клас, 4 клас)
  4. У кадровій роботі:
    • Забезпечити матеріальне стимулювання перспективних молодих педагогів для того, щоб вони залишалися в професії.
    • Здійснювати матеріальне стимулювання педагогів, які забезпечують якісну участь учнів (вихованців) у обласних, Всеукраїнських конкурсах, змаганнях та у зовнішньому незалежному оцінюванні.
    • Ужити заходів щодо мотивації високопрофесійних та молодих вчителів до участі у Всеукраїнському конкурсі «Учитель року».
  5. У позаурочній роботі:
    • Продовжити роботи щодо професійного самовизначення здобувачів освіти: укласти угоди з представниками професійно-технічних закладів освіти, вишів.
    • Збільшити охоплення дітей фізкультурно-спортивною, туристсько-краєзнавчою діяльністю, відкриваючи додаткові гуртки та секції із залученням спеціалістів ЗПО.
    • Забезпечити виконання заходів з попередження негативних явищ серед учнівського контингенту щодо попередження та своєчасного виявлення проявів боулінгу.
    • Ужити профілактичних заходів щодо зменшення випадків травмування учнів.
Перегляди: 173