Звіт за 11 період участі у програмі «Healthy Schools: заради здорових і радісних школярів»
Звіт № 11 29.03-25.04
1.«Спортивний челендж» 2020.03.29
Продовження он-лайн челенджу для учнів, учителів та батьків . Будь-які фізичні вправи, активності, розминки, йога, шахи. Не всі мають бажання виставляти свої фото в мережі інтернет, та це й не головне. Важливо, що вони дотримуються здорового способу життя та фізичної активності під час каранину.
- Челендж «Я залишаюся вдома з книгою» 2020.04.01
Час на карантині - можливість зайнятись чимось корисним і цікавим. Наступний челендж, який запровадили лідери "Міста дорослих дітей" Комишанської школи 26 - це читацький челендж #Я_Залишаюся_Вдома_З_Книгою! Приєднуйтесь, ви не пошкодуєте! .
- Продовження челенджу «Модні та здорові!» 2020.04.02 Актив самоврядування «Місто дорослих дітей» Комишанської зош №26 не лишився осторонь теперішньої ситуації у світі. Дотримуючись карантинних заходів, він запропонував усім підтримати свою енергію позитивом і гарним настроєм та продовжив челендж «Модні та здорові!» із селфі у креативних захисних масках! Для цього було необхідно:
Місце викладення селфі: Інстраграм, Фейсбук та інші соц.мережі або присилати через Viber організаторам.
- «Позитив-message » 2020.04.03 Актив самоврядування «Місто дорослих дітей» Комишанської зош №26 продовжив випуск у блозі самоврядування й у мережі інтернет низки життєстверджуючих, пройнятих оптимізмом та даруючих позитивні емоції під час карантину , статтей. Переглянути їх можна за посиланням. Робота над іншими ще триває.
5. «Я вдома з користю» челендж для школярів, батьків та вчителів . 2020.04.04
У рамках проєкту #HealthySchools_UA активом "Міста дорослих дітей" Комишанської зош №26 започатковано челендж #ЯВдомаЗКористю. Нам стало цікаво: скільки членів шкільної громади уміє використовувати час цікаво та з користю для психологічного та фізичного здоров'я.
6.Челендж «Карта мрій!» 2020.04.05 Цей челендж було запущено з метою відволікти дітей від монотонної рутини перебування на карантині. Він повинен врешті - решт закінчитись. Яким вони бачать їх перший день після його завершення. Куди мають намір поїхати, піти, що зробити… фото цих робіти розміщують у Фейсбуці чи в Інстаграм з хештегом #КартаМрій #HealthySchools_UA, #МістоДорослихДітей, #КомишанськаЗОШ26 ..або надсилають вайбером класному керівнику. Челендж триває.
7.Челендж «Квітковий Парад» 2020.04.06 Необхідно було сфотографувати квіти на своєму подвір’ї , біля двору (чи на підвіконні), як діти за ними доглядають під час карантину й виставити у Фейсбуці чи в Інстаграм із хештегом « Виклик прийнято! #Квітковий Парад , #HealthySchools_UA, #МістоДорослихДітей, #КомишанськаЗОШ26 або надіслати класному керівнику. Челендж триває.
8.Челендж «На щастя лапу дай». 2020.04.07 Карантин триває. А тваринки, які живуть вдома, потребують все ж уваги та догляду. Які друзі-тваринки живуть у родинах? Яка їм надається увага. Як дітлахи прибирають, годують, вигулюють, навчають їх чи інше.. Фотографіями улюбленців ділились та на Фейсбуці чи в Інстаграм із хештегом «Виклик прийнято! #НаЩастяЛапуДай, #HealthySchools_UA, #МістоДорослихДітей, #КомишанськаЗОШ26 , або ж надіслали фото на Viber класному керівнику.
9.Челендж «Готуємо разом» 2020.04.08 Було запропоновано: поділитися фото, як діти разом із батьками готують страви(бажано корисні). Можна пасочки, крашанки, рулетики, салати та інше….Фото поділитися у Фейсбуці чи в Інстаграм із хештегом « Виклик прийнято! #ГотуємоРазом, #HealthySchools_UA, #МістоДорослихДітей, #КомишанськаЗОШ26 . Передаю естафету (вказати кому передається)» . Фото також надсилались по вайберу класному керівнику.
10. Завершення марафону «Сходинками здоров’я та краси».04.09 24 У жовтні 2019 року для участі в марафоні було обрано три групи по 15 чоловік. Кожен учень повинен був вести щоденник,, у якому відмічав свої досягнення. На початку експерименту медична сестра школи та сімейний лікар оцінили фізичний стан кожного учня ( Проба Руф’є, визначення індексу маси тіла, заміри тіла)
- І група повинна була намагатися максимально дотримуватися правильного харчування (5-ти разовий прийом їжі з виключенням усіх шкідливих продуктів, який вони будуть контролювати самостійно);
- ІІ група повинна була регулярно виконувати фізичні вправи (ранкова зарядка – 10-15 хвилин та три групові тренування на тиждень, націлені на роботу всіх м’язів тіла та укріплення постави);
- ІІІ група повинна була виконувати завдання І та ІІ групи.
У результаті опитування більшості дітей у веб режимі проведення «круглого столу» перенесено та кінець травня, під час якого будуть обговорюватися результати та зробляться висновки).
Перегляди: 685