Звіт за 11 період участі у програмі «Healthy Schools: заради здорових і радісних школярів»

Опубліковано: П'ятниця, 24 квітня 2020

Звіт № 11                29.03-25.04

1.«Спортивний челендж»  2020.03.29

      Продовження  он-лайн   челенджу  для  учнів, учителів та батьків . Будь-які фізичні вправи, активності, розминки, йога, шахи. Не всі мають бажання  виставляти свої фото   в мережі інтернет, та це й не головне. Важливо, що  вони дотримуються здорового способу життя та фізичної активності під час каранину. 

 

  1. Челендж «Я залишаюся вдома з книгою» 2020.04.01

Час на карантині -  можливість зайнятись чимось корисним і цікавим. Наступний челендж, який запровадили лідери  "Міста дорослих дітей" Комишанської школи 26 -  це читацький челендж #Я_Залишаюся_Вдома_З_Книгою!  Приєднуйтесь, ви не пошкодуєте! . 

  1. Продовження челенджу «Модні та здорові!» 2020.04.02  Актив самоврядування «Місто дорослих дітей» Комишанської зош №26 не лишився осторонь теперішньої ситуації у світі. Дотримуючись карантинних заходів, він запропонував усім підтримати свою енергію позитивом і гарним настроєм та продовжив челендж «Модні та  здорові!»  із селфі  у креативних  захисних масках! Для цього  було необхідно:

Місце викладення селфі: Інстраграм, Фейсбук та інші соц.мережі або присилати  через Viber організаторам.

 

  1. «Позитив-message » 2020.04.03 Актив самоврядування «Місто дорослих дітей» Комишанської зош №26 продовжив випуск у  блозі самоврядування й у мережі інтернет низки життєстверджуючих, пройнятих оптимізмом   та даруючих позитивні емоції під час карантину , статтей. Переглянути їх можна за посиланням. Робота над іншими ще триває. 

5. «Я вдома з користю» челендж для школярів, батьків та вчителів . 2020.04.04

У рамках проєкту  #HealthySchools_UA активом "Міста дорослих дітей" Комишанської зош №26 започатковано  челендж #ЯВдомаЗКористю. Нам стало цікаво: скільки членів шкільної громади  уміє використовувати   час  цікаво та з користю  для психологічного та фізичного здоров'я.

  6.Челендж «Карта мрій!» 2020.04.05  Цей челендж було запущено з метою відволікти дітей від монотонної  рутини перебування на карантині. Він повинен врешті - решт закінчитись. Яким вони бачать їх перший день після його завершення. Куди мають намір поїхати, піти, що зробити…  фото цих робіти  розміщують  у  Фейсбуці   чи  в Інстаграм з хештегом  #КартаМрій   #HealthySchools_UA, #МістоДорослихДітей,  #КомишанськаЗОШ26  ..або надсилають  вайбером класному керівнику.  Челендж триває.

 

7.Челендж «Квітковий Парад»  2020.04.06  Необхідно було сфотографувати  квіти  на своєму  подвір’ї , біля двору    (чи на підвіконні), як діти за ними доглядають під час карантину й   виставити  у  Фейсбуці   чи  в Інстаграм із хештегом  «  Виклик прийнято!   #Квітковий Парад ,  #HealthySchools_UA, #МістоДорослихДітей,  #КомишанськаЗОШ26  або надіслати класному керівнику.  Челендж триває.

8.Челендж «На щастя лапу дай». 2020.04.07  Карантин триває.  А тваринки, які живуть вдома,  потребують все ж уваги та догляду. Які друзі-тваринки живуть у родинах?  Яка їм надається увага. Як дітлахи  прибирають,  годують, вигулюють, навчають їх чи  інше.. Фотографіями улюбленців  ділились та   на   Фейсбуці   чи  в Інстаграм із хештегом  «Виклик прийнято!   #НаЩастяЛапуДай,  #HealthySchools_UA, #МістоДорослихДітей,  #КомишанськаЗОШ26  ,   або ж надіслали  фото  на Viber класному керівнику. 

 

 9.Челендж  «Готуємо разом»  2020.04.08    Було запропоновано: поділитися фото, як діти разом із батьками готують страви(бажано корисні).  Можна пасочки, крашанки, рулетики, салати та інше….Фото поділитися   у  Фейсбуці   чи  в Інстаграм із хештегом  «   Виклик прийнято!   #ГотуємоРазом,  #HealthySchools_UA, #МістоДорослихДітей,  #КомишанськаЗОШ26   .  Передаю естафету  (вказати кому  передається)» . Фото  також надсилались по вайберу класному керівнику. 

10. Завершення марафону «Сходинками здоров’я та краси».04.09 24 У жовтні 2019 року для участі в марафоні  було обрано три групи по 15 чоловік. Кожен учень повинен був вести щоденник,, у якому відмічав свої досягнення. На початку експерименту медична сестра школи та сімейний лікар оцінили фізичний стан кожного учня ( Проба Руф’є, визначення індексу маси тіла, заміри тіла)

  • І група повинна була намагатися максимально дотримуватися правильного харчування (5-ти разовий прийом їжі з виключенням усіх шкідливих продуктів, який вони будуть контролювати самостійно);
  • ІІ група повинна була  регулярно виконувати фізичні вправи (ранкова зарядка – 10-15 хвилин та три групові тренування на тиждень, націлені на роботу всіх м’язів тіла та укріплення постави);
  • ІІІ група повинна була виконувати  завдання І та ІІ групи.

У результаті опитування  більшості дітей  у веб режимі  проведення  «круглого  столу» перенесено та кінець травня, під час якого будуть  обговорюватися  результати та зробляться висновки). 

 

 

Перегляди: 263